Skrzyneczka na klucze

10:00

Witajcie!
Przedstawiam skrzyneczkę na klucze z odzysku. Koleżanka kupiła ją za parę groszy w znanej sieciówce, ponieważ miała kilka defektów. Dla mnie to nic trudnego - pastą strukturalną wygładziłam wszelkie nierówności, a całość pomalowałam farbami kredowymi. Aby uzyskać efekt przetarć, skrzynkę w pierwszej kolejności pomalowałam na biało, następnie posmarowałam brzegi świeczką i znowu użyłam farby, tym razem szarej. Całość zeszlifowałam i polakierowałam.
Na dole przy pomocy szablonu i masy strukturalnej odbiłam wzór, który później zabezpieczyłam lakierem.
 


 

 Aby wyeksponować sentencję, przetransferowałam na drewnianą tabliczkę od EKO-DECO. Nie byłam w stanie przenieść napisu bezpośrednio na skrzynkę, ponieważ czcionka zlałaby się z tłem, a dzięki tabliczce udało mi się tego uniknąć.

A jak u Was? Często ratujecie zniszczone przedmioty i dajecie im drugie życie?

Pozdrawiam,
Olga

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śliczna skrzynka! Teraz wygląda dużo lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna skrzyneczka powstała. Napis na tabliczce wyglada bardzo wyraziście.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO