Choinki całe w gwiazdach

10:00


Choinki w gwiazdach 

Choinka to najpiękniejszy element w każdym domu, gdy obchodzimy Święta Bożego Narodzenia.
Chciałabym Wam pokazać komplet świąteczny, jaki stworzyłam w ostatnim czasie.
Komplet składa się z trzech choinek różnej wysokości...
 choinki ozdobione scrapkami EKO-DECO 

Sposób zdobienia choinek

Do ozdobienia ich.. użyłam farby z miedzią i soli patynującej, aby uzyskać efekt rdzy, zaś całą powierzchnię przyozdobiłam gwiazdkami  różnej wielkości.
W ten sposób uzyskałam nierówną, ale ciekawą powierzchnię moich drzewek świątecznych;)
metoda zdobienia farbami miedzi i solą patynującą

scrapki drewniane w kształcie gwiazdek

 bożnonarodzeniowe choinki pełne gwiazdek
Do ozdobienia choinek wykorzystałam dwa rodzaje gwiazdek z EKO-DECO - małe gwiazdki z drewna i nieco większe drewniane gwiazdki.

Pozdrawiam:)
Bożena z Magicznych chwil
baner DT EKO-DECO


You Might Also Like

3 komentarze

Facebook

EKO-DECO