Tutorial -jak zrobić kartkę i embossing tekturek?

10:00

Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę z instrukcją krok po kroku. Kartka prosta w formie zawierająca kilka trików. 
 1. Przygotowujemy potrzebne materiały: bazę, tekturki (użyłam napis Wszystkiego najlepszego  i narożniki bluszcz, klej, pastę strukturalną, gesso, kwiatki, puder do embossingu i biały tusz.
 

2. Gessuję brzegi kartki i zaczynam nakładać przez maskę pastę strukturalną.
3. Podsuszam pastę nagrzewnicą. Oczywiście możemy zostawić, żeby wyschła sama.
 4. Ostatnio przekonałam się, jak dużo osób nie poznało jeszcze metody embossowania tekturek, drewienek. stale dostaję pytania, jak ja to robię. Dlatego postanowiłam pokazać to w swojej pracy tak, żeby rozjaśnić sprawę osobom zaczynającym przygodę ze scrapowaniem lub nie wiedzącym , jak to zrobić. Przygotowujemy: tekturkę, tusz (wybór koloru należy do Was - ważne, żeby był to tusz, do którego przyczepią się ziarenka pudru), puder do embossingu (biały jest clear, więc w zależności od wybranego koloru tuszu taki efekt osiągnięcie).
 5. Tuszujemy napis. Posypujemy pudrem do embossingu (nie bójcie się, że kolor robi się biały, po nagrzaniu otrzymacie piękny kolorek tuszu).
 6. Ogrzewamy nagrzewnicą. I gotowe.
 7. Naklejamy resztę naszej kompozycji wraz z kwiatami. Na koniec możemy pochlapać białą farbą lub splashem.
 
I praca gotowa:)

Pozdrawiam,

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO