Kolorowe sówki

09:00

Witam was serdecznie!
Dziś chciałam wam pokazać moje wariacje z naszymi zwierzakowymi dekorami. Tym razem na warsztat poszły sówki. A dlaczego akurat one ? Bo mają służyć jako dekoracja pokoju mojego dziecka, a w nim motywem przewodnim są właśnie sowy. I to właśnie moja córka dobierała sówkom kolory i ozdoby [sred])
Wybrałam drewniane sowy zawieszki.  Zostały one najpierw zagruntowane gesso, a następnie pomalowane farbami akrylowymi. Po wyschnięciu farb ozdobiłam sówki mikrokuleczkami i brokatem oraz naszymi drewnianymi scrapkami.
Dorobiłam im sznureczki bo w pierwotnej wersji miały zawisnąć w różnych miejscach w pokoju. Ale po negocjacjach z moim dzieckiem, aktualnie zamieszkały na drzwiach podklejone taśmą dwustronną. Podejrzewam, że jeszcze nie raz zmienią miejsce gniazdowania ... [dblpt])
Tak prezentuje się cała rodzinka:







WYKORZYSTANE MATERIAŁY








Pozdrawiam ciepło!
Angi


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO